30 Aralık 2016 Cuma

Ankara Evden Eve Nakliyatcılar

Mary C. Holcomb, Ph. D., Profesör, Tennessee Üniversitesi Karl B. Manrodt, PH. 20 D., Profesör, Gürcistan Koleji ve Devlet Üniversitesi · Eylül 2016
E-ticaret. Bu tartışma doğru bir şekilde nasıl yazıldığını merkezli hatırlıyor musun? Bugün, lojistik ve tedarik arasındaki konuşma uzmanları yönetimi olgunlaştı ve şimdi en iyi Bu büyüyen fenomen yönetmek için odaklanmış zinciri.

Birçok şirket için, e-ticaret büyüme büyük ölçüde bu dağıtım kanalı yönetmek nasıl değiştiğini, birleşik ve tutarlı bir omni-channel stratejisi oluşturma yönünde çalıştılar.

Ve çoğu kişinin de öğrendiği gibi, omni-kanal şirket tarafından yönetilen diğer bağımsız ağlar eklenecek başka bir dağıtım seçenek değil. Tedarik zincirinin tüm üyeleri için Müşteri alışveriş nerede olursa olsun değer üretmek ve dağıtmak için entegre bir strateji gerektirir, cihaz kullanıyorlar nasıl ve ne sıklıkta sistemi/giriş.

İlgili web Yayını için kaydolun!

Stratejik bir yön taahhüt nakliyatçılar ticaret: Zaman E-


Tarih/Saat
22 Eylül Perşembe, 2016 2:00PM


Moderatör
Michael Levans, Grup Yazı İşleri Müdürü, Tedarik Zinciri Grup, Medya LLC Peerless.


Panelistler
Tennessee Mary Collins Holcomb, Doktora, Üniversite
Karl B. Mandrodt, Ph. D., Georgia College ve Devlet Üniversitesi
Tommy Barnes, Başkan, Project 44

Çift e-ticaret büyüme iş portföy bu bölümü yönetmek için etkili ve verimli tedarik zinciri çözümleri geliştirmek için şirketler üzerindeki baskıyı artırmaktadır rakam. Unutmayın, bu sadece e-ticaret bir konu değil.

Sipariş teslim süreleri azaltmak için rekabet baskısı dağıtım tüm kanalları Tier 1 tedarikçilerle perakendeciler için tedarik zincirinin tüm üyeleri için ve yoğunlaşıyor. Verimliliği finansal performans olarak daha önemli hale geldi aslında, Ulaştırma ve Lojistik “25 Yıllık Eğilimleri ve Sorunları” nın sonuçlarına göre, bu yılki ankete katılanların büyük bir kısmı, aslında düz yıldan yıla.

Ve yıllar içinde bulduk gibi, düz bir mali performans ya da daha fazla satış veya maliyetleri düşürmek için yollar bulmak için firmalar sürücüler. Hizmet için “maliyet tedarik zinciri süreçleri ve faaliyetleri yönetme şeklini değiştirmelerine neden olan en büyük faktör olduğunu” bu yılki çalışmada katılımcıların rapor. Küçük (yıllık geliri şirketleri boy 3 milyar (yıllık geliri $500 milyon$) satışlar 500 milyon dolar ve orta<) “talep belirsizliği” da işlerini yönetmek yöntemleri değişiklikler üretti.

Bu mecazi kararsızlık bir dönüm noktasında bekledikleri kararsızlık bir devlet şirketi olduğunu işletim durumlardan sadece birkaçı. Faktörleri olan faktör, ya da bir arada, en tedarik zinciri süreçleri ve faaliyetleri üzerinde bir etkisi olacak?

Üç faktör kararsızlık: ulaşım, teknoloji ve organizasyon yapısı ön planda olan 2016 yıllık çalışmanın sonuçları göstermektedir. Bu önemli güçler istediğiniz alt çizgi finansal performans üretmek için atacağı stratejik yönü yaymaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder